BN Youth Career Fair @PWTC

Salam to All...
Pergi tak BN Youth Career Fair @PWTC 25-27March2011?
Kitorang pun tak plan nak pergi, tapi malam tuh sambil2 sign up for JOBSTREET, sign-up sekali BN Youth Career Fair ni..jadi bila dah sampai sana, just scan bar code je la...
Resume banyak jugak bawak, dalam 10 copies, tapi just dapat bagi 5 copies... okaylah tu kan... banyak job offer for BUSINESS MANAGEMENT, ENGINEERING... nama macam PETRONAS, MAS, DRB HICOM &SIME DARBY cam susahlah HUMAN SCIENCES based macam aku nak apply... tapi sempat mintak dengan TABUNG HAJI (SKIM PROGRAM PELATIH TH)...
Ada jugak booth ASKAR...
EYE-NI & WAANIY suka sangant dengan Uniform body...aigoo..
Lepas abes jalan2 drop resume, kami pergi Selayang Mall... budak dua orang ni nak main bowling...kekeke... terkejut lah sebab tak rancang nak pegi tempat lain. aku agak kurang gembira time tuh... teruklah aku ni.. tak pandai nak kawal emoticon... BOWLING is one of YunHo's favourite game...huhuhu... i tak da mood, jadi bila orang nak belanja pun... i tak nak main.. Waaniy Unni pandai, dia belikan Hot & Roll sausage...kebetulan lapar...menda tuh aku tak tolak..
sausage & peanut best...
sebabkan bibir aku teruk sangat keringnya sampai mengelupas, pakai VASELINE tak jadi apa, aku pun beli SEBAMED lip balm...

Before balik kami sempat singgah kat DAPUR SARAWAK>> nak makan mee kolok

ini NASI ARUK BANGKOK (aruk=goreng)
Alhamdulillah Mee Kolok dia memang sedap, tapi nasi aruk kurang sket...coz macam makan nasi letak kunyit! kya..! banyak sangat bendasing yang buatkan mulut aku susah nak kunyah.
Thank once again to Waaniy Lavender sebab belanja...ngee~

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...