U.knoWana at chocolate factory...

Salam to All!
Anneyonghaseyo!

Kalo tak update... lama ambik masa nak update, sekali dah update... asyik update je kan...ngeheheh

Alhamdulillah... thanks to Allah, hari ni aku dapat berjalan di tempat yang aku tak cadang & terpikir untuk jejak iaitu... BERYL'S chocolate factory & Tugu Negara...

disebabkan terlalu asyik habiskan SECRET GARDEN malamnya... aku terlajak subuh pukul 7.30pagi! (adik-adik jangan tiru aksi ini) Ya Allah! aku hamba-Mu yang lalai hari ni...

8am- bertolak dari UIA_Seri Kembangan (BERYL'S FACTORY)
Signage BERYL'S
dalam kul 9.30am kami sampai kat kilang tu... tour kilang tak sampai 1/2 jam.. pastu membeli belah chocolate, tempahan member, untuk hardcore (bak kata Sophie)
Wonderland~
can't fight the flash light! i love camera...hahah
Block E residents together! ngee~
My precious~ hahah... KIM MASYI, NURMICKY, U.KNOWANA & SAL KOOK lol
My TREASURE ~ MIRA, NUHA, EZA
Tulang belakang... BRC block E

Demi negara~ yang tercinta... dicurahkan bakti penuh setia... demi YunHo..erk..
Batu2..
Wira2 yang gugur sewaktu perang....
Wira hatiku?? Oppa! subang sila buang! hahah...

Haa... tak bley ingat bila dok amik gambar, tiba2 ada sorang ahjumma ni datang...

"kakak... satu gambar boleh?"ucap ahjumma tuh...
"boleh..."kata U.knoWana tersenyum
dah habis ambil gambar ahjumma tuh dengan anak-anaknya... ringan mulut aku bertanya...
"Where are you from" tanya U.knoWana
"Japan"ucap anak ahjumma tadi
"Kya...how to say 'Hello' in Japanese?" tanya U.knoWana.
"Konichiwa"jawab budak jepun tuh..
"Hajimemashite" balasku (how are u?").... diorang pun balas
"Hajimemashita" with a bright smile... (padahal aku tak tau pun maksud dia... pakai hentam jerk)

dua kali aku jumpa Japanese, tak pernah jumpa korean... kalo jumpa..
"Anneyonghaseyeo...junun, U.Knowana rago hamnida... pagamsumnida"...lolz
na jjoa U-know Yunho...nomu nomu jjoa! hahah... *berangan tak abesh*

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...