Friday, March 25, 2011

@Malaya Steamboat

Salam to all~
memang wat keja gila tak tidur2 lagi eventhough jam Thailand dah Kul 3:05 pagi, Malaysia 4:05am & Korea dah hampir mencecah Subuh 5:05 pagi...kekeke.. "Oppa! bangun subuh tau!" lolz

kya! dah lama rancang nak keluar makan ni...dalam seminggu ader kot...Alhamdulillah malam tadi dapat jugak makan berempat! My Lovely HardCore esok nak bertolak pegi Kuala Kangsar...jadi malam ni kami pun keluar makan untuk terakhir kalinya berempat... padahal alasannya nak makan STEAMBOAT...kekeke

RM23nett per head kiran agak murah sebab makanan sampai tak habis! sila guna teori ORANG TAMAK SELALU RUGI disini...kekeke...tapi kami berjaya limitkan pembaziran tuh! Pergh! Noni punya ABC memang mantop! walaupun last sekali dia buat ais tak sempat pecah! hihihi...


 
Aku dengan Pepe je jadi arnab makan sayur, yang 2 orang lagi, takot sayur...kekeke
Kya! udang! alergik...heheh
Kuasa Ramen... sampai sana pun cari ramen jugak~ sampai kembang ramen aku...

to be continued...

No comments: