K.A.W.A.N vs S.A.H.A.B.A.T


salam to all...

apa beza KAWAN & SAHABAT?
mengapa perlu ada 2 istilah? KAWAN bukan SAHABAT ker?
okayla... skrg aku nak share pengalaman mengenai kawan & sahabat neh...

KAWAN biar BERIBU...

selama Allah berikan 22tahun hidup aku neh, mcm jenis kawan yg aku da jmpa, rapat mahupun hanya sekadar senyum bila bertembung...
Alhamdulillah, Allah beri aku ability utk rapat & boleh 'masuk' dgn sesapa saja. erti kata lain, aku senang la utk berkawan...
sampai kdg2 aku boleh bersembang dgn kwn2 mak, ayah, makcik & NENEK aku... erti 'malu' utk memberi pandangan tuh xda langsung...
tapi harap maklum, majority kawan2 aku adalah PEREMPUAN, LELAKI buley dikira dgn jari... mungkin sebab CONVENT yg shape aku camni... TAPI! aku xde ar JAKUN kalo jumpa JANTAN! polisi ngn kawan LELAKI dikit berbeda... i will never ever tegur diowg dlu, kecuali aku knal sgt rapat bru aku tegur... lantak la nk ckp aku BAJET ke... i don't care! kekekeke.....
kalo buley aku xmao tgk kawan2 aku susah, tp kdg2 aku pon xdaya nak bantu if berkaita M.O.N.EY... Sorry friends... tp i will try 2 as much as i can... no worry friends...

SAHABATku KAMU!!

>biarpon aku salu saja nak cari pasal dgn kamu, itu maksudnya i wanna dig urself deeper!
:MY SOUL MATES:
:MY SOUL FIGHTER:
:MY OTHER HALF:
>biarpon aku salu buat muka & kdg2 bena x bena dgn kamu, namun hati aku sayang kamu!
cuma dalam hatiku punyai satu rasa yang aku xmampu aku lari...
----takut kehilangan kamu----
maafkan aku... tolong jangan pergi dariku....
doakan persahabatan ini... berkekalan....

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...