Selamat Hari GuRu!!

tErima Kasih Cikgu!!
start sekolah rendah, aku mmg agak rapat ngn cikgu, sebab aku ni byk ckp kot..ha3 thanks to PN.FADHILAH & PN. RAHMAH (USTAZAH) sbb diowng aku leh hafal AL-fatihah ngn doa iftitah skali ngn maksudnya, mana xnya, kalo xleh afal dpt adiah rotan. ha3.. camni la nk ajar budak2 agar jd org.
naik skolah menengah-rendah, aku sgt trhutang budi ngn PN.ROSNAH AHMAD & PN,ZOAINI (dlu km panggil ZORRO, cz dier sgt garang n asik2 angkt kening cam AKAK ZIANA.. Sorry cikgu..) 2 org ckgu nih ajar E.R.T.. 4 PN.ROSNAH SHARIFF (KAK ROS) , PN. ZAININ & PN. KHAIRUL cz bwatkan aku xBUTA sejarah..
Menengah- tinggiPaling xleh lupa, PN.HAWA & En.HASSIM.. 2 org ckgu ni, aku kongsi minat yg sama iaitu POLITIK. wah! berpolitik dari skolah kot.. ha3.. kap kun ka.. cikgu..
HA.. xlupa khas bwat EN. MOHD NAZIM (abah), PN. SHARIMAH (mama), EN. AHMAD, PN, SARINA (acu), EN. YUSOF & PN. WAHIDAH (Pak & mak uda), serta PN. SALMIAH (tok) atas informal ilmu yang anda berikan, doakan anakanda berjaya dunia akhirat. insyaAllah jasa anda amat bernilai dan mungkin tak terbalas..( byk ckgu2 yg xFORMAL = kengkawan + family)
THANKS TO ALL!! AND ALLAH..

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...