Wednesday, September 28, 2011

Fighto!

Salam to All...
apa khabar semua? harap semua sihat... hmm... hari ni nak jadi jiwang sikit la.. nak luah perasaan melalui lirik lagu...hahaha...
kalau nak cakap depan-depan macam segan pulak.
*tertarik dengan lirik lagu PERSAHABATAN

HAMPIR KE SITU by MENDUA

Aku sedar bukan mudah
Untuk mengejar mimpi indah
Pernah suatu ketika dulu
Ku punya harapan besar
Kini aku tak pasti
Dapatkan ku miliki
Sudah jauh kita tempuh
Kekalkanlah impian lalu
Mungkin ada hikmat
Yang akan menunggu
Di penghujung jalan
Biar nanti kecewa
Setidak-tidaknya mencuba

Jika halangan menduga perjalanan kita
Janganlah kau putus asa
Karena ku ada di sisi setia menemani
Andai semangatmu gugur
Genggamlah tanganku
Kita hampir ke situ
Adakala ku terasa
Ketabahan tak setegar
Tetapi apakan daya
Berhenti separuh jalan
Percayalah padaku
Aku yakin kita mampu

Biar orang katakan
Rapuhnya harapan
Bukan mereka tentukan lagi
Kau ada aku dan aku punya kamu
Amanlah akhirnya tetap bersama
Oh…

tak habis kat sini.. nak share lyric yang meninggalkan kesan jugak kat hati...

YOU'ARE by JYJ:

...And I am going to the right way for you
I will run over there to the end of the sky
Even though I lose my precious memories
I will earn a new future
 

So I can repay you for your love
That fills up to the ends of the horizon
I will protect you
Yes can't exchange this with anything else
You and I and everyone- because we're one


#di saat kita bersedih, dan hati meronta-ronta ingin meluah rasa... anda ada 2 pilihan, pilihlah untuk MEMENDAM RASA, atau pilihlah untuk meluahkan kepada SAHABAT YANG BOLEH DIPERCAYAI...(selain dari mengadu kepada YANG ESA)

#JANGAN RISAU...SAYA KAN ADA~ walaupun saya tak punya banyak wang untuk gembirakan kamu, tapi saya punya banyak kasih sayang untuk kurangkan beban kamu. :)

#kengkawan yang bakal graduate---> teruskan usaha anda! berlajar sebaik boleh... yang dah graduate... let's us work harder to reach our target!


JOM KOREA 2014!

2 comments:

ayumiyoshida said...

sedih pulak saya baca sebab err teringat yunjae haha

Shee said...

salam wana~ :))

betul setuju ngan pilihan yang diberi. tapi bagaimana pula rasanya ye wana kalau sahabat yang boleh dipercayai itu lah sahabat kita yang tempat kita pendam rasa? ;)