TVXQ Challenge Quiz #3

Salam to All...
Selamat datang ke program SAYA HIDUP DALAM KENANGAN... huhu... memang saya rasa seperti hidup dalam kenangan pabila asyik mengenangkan mengenai 5 orang jejaka tampan ni...

FAVORITE TVXQ SONG...
wah! saya dalam dilema!!! Semua lagu TVXQ saya suka kecuali lagu SOLO diorang!

JAPANESE SONGS
lagu NOBODY KNOWS... "Nobody knows...yeah! aishteru nobody knows..."
Sebab suka lagu ni adalah kerana maksud dia yang agak2 nakal gitu...hahah. Saya juga suka lagu WASURENAIDE sebab boleh hafal lagu ni suka part "Aitakutemo...aitakutemo..matteru kara tada WASURENAIDE..." waaa...sedih

KOREAN SONGS
# DON'T SAY GOODBYE... wah...memang meruntun jiwa dengar lagu ni...TVXQ memang pandai buat jantung aku berdegup kencang bila mendengar nyanyian diorang...

JYJ+HOMIN = TVXQ

EMPTY & SHE...
tertarik dengan ayat dalam EMPTY ''LOVE won't make you CRY or asked WHY..." betul sangat... bila kita sayang seseorang dia tak perlu punya SEBAB mengapa kita SUKA padanya...

Comments

ayumiyoshida said…
hey, saya suka wasurenaide jugak! dabel high five!

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...