Thursday, June 23, 2011

TVXQ Challenge Quiz # 2

Salam to All...
baiklah... untuk soalan kedua ni... agak-agak sapa yang boleh di 'CROWN' kan as

FAVORITE OTP (One True Pairing)...
Alamak... banyak pair yang aku suka... Jom RANK diorang...

baiklah...KETIGA adalah...jeng jeng jeng...

YUNNIE & YOOCHUNIE
Kenapa suka COUPLE ni? Ntah la...

Tempat KEDUA.... ialah...
SOUL-MATES!
mamat dua orang ni memang gile2 habis... MOOD MAKER! aura diorang lebih HANGAT dari biasa... kekeke...

ONE TRUE PAIRING.... dag dig dug...

SOUL-FIGHTER!!
JAEJOONGIE & MINNIE!! 
diorang memang padan bak kata pepatah BUKU BERTEMU RUAS... JAE jadi BUKU, MINNIE pulak RUASnya... kalo bab cari pasal, bagi Jae, bila Minnie dah meletop, baru dia terkulat-kulat tarik diri... ukhwah ABANG & ADIK...kekeke... Seriously I missed that moment. Bila Jae tak de, YUNNIE plak jadi mangsa... Tapi YUNNIE banyak mengikut dari mengusik adik kecik ni...hahah

TAK KENA!!!
YUNJAE COUPLE

HOMIN COUPLE
(betul tak aku kata Yunnie jadi mangsa... poor Yunnie..) kekeke

 Jadi JUNSU senang....

CUTIE JUNSU...zzzz
missed this...
 #credits as tagged

1 comment:

ayumiyoshida said...

soulfighter shipper saya jugak!! suka tengok jae buli min lepas tu bila minnie balas hah padan la muka kau jae. keke