Muktamad!

special message to my dearest MRC members.
  • Siti Salehah Samsudin
  • Tuan Nor Shazni Tuan Muda
  • Hajar Aishah Yusof
  • Farah Eliana Adnand
  • Nadiah Kamal
  • Nurul Shima Abdul Rahman
  • Sofiah Baharin
  • Marahani Suni
  • Izzatul Muslimah Asad
  • Nur Farahin
  • Nur Suliya Mazlan
Cepat betul waktu berputar, dah setahun kita berkenalan, dan semalam kita buat keputusan untuk BERPISAH!
Terima kasih atas segala-galanya. Walaupun aku rasa sedih nak lepas jawatan ni, tapi bila fikir semula, aku dah malas nak berorientasi semula dengan muka-muka baru. Kerana kekuatan yang baru aku terima iaitu korang dah tak ada. Rasionalnya, biar mereka semua sama-sama baru. let them inject new life and spirit to our Mahallah.
Tapi aku harap korang dapat bagi sokongan penuh untuk program KOREA 2010 ni.

Mohon maaf atas semua kesalahan dan  khilaf yang pernah terjadi. Jangan pernah lupa aku dan kenangan kita!

"YOURSHIMI HAE JUSEYO!"

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

korea plaza la pulop!