hari pertama...

Salam to All...
harini 1st day start kelas...dan aku
  • tak print lagi confirmation slip!
  • credit hour ada 7! minimum 12.5!
  • first class aku skip! (da biasa pon wat cenggini)
dah la aku bangun lambat! kul 8.30 baru tegedik-gedik nak iron baju, nak mandi... masuk toilet shower favourite ado org pakai! waaa!! shower last tak leh tutup pintu! tapi memandangkan kelewatan aku tahap A! aku pon mandi kat dalam toilet tu jugak! letak towel untuk tahan pintu dari terbuka, nasib baik tak terbuka, kalo tak...mau terkejut badak member aku..kihkih! mandi pun tak basah, makan pun tak kenyang dok pikir credit hour aku yang masih 7hour tuh!
On the way pegi department aku congak2 last2 aku amek keputusan pegi ITD nak print Confirmation Slip!
tapi ITD orang macam semut! ramai tahap A! liar mata aku cari2 jumpa dengan IDA, dia murah hati nak bagi guna akaun dia print slip aku. Thank you Ida...
langkah seterusnya, pegi department...dah la borang tak isi! beratur dalam 15min baru dapat jumpa dengan H.O.D! mantan lecture... Tunku Mohar nak apply
  • ADVANCE RESEARCH METHOD
  • INTERNATIONAL POLITICAL ECONOMY (subjek wanted!)
banyak student keciwa bila kena rejek mintak subjek IPE, aku? camne? kalo tak dapat! dah la 4th year! subjek core pulak! camana!!!! Alhamdulillah! aku dapat add 2 subjek tu! yay!

Next station! pegi balik ITD, orang makin ramai! tak tau la kuar dari tanah mana, turun dari langit ke... tiba2 aku nampak sorang yang aku kenal! kebetulan dia nak dolod form adjustment for subjek! aku ada balance 2 lagi...kami pon exchange! aku guna akaun dia print confirmation slip dan graduation audit.Terus aku berlari ke CELPAD...banyak la jumpa muka2 junior...muka baik2 semua. pastu jumpa Unnie Hazwani... hantar form untuk subjek
  • LE 4000 (ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES)
sedihnya! aku amek subjek ni tanpa member!! waaa...lone ranger!! harap-harap dapatlah aku add subjek ni!

This semester aku ambik:
  • ADVANCE RESEARCH METHOD 
  • ARAB LEVEL 6
  • SURVEY OF POLITICAL HISTORY
  • ORG. THEORY AND BEHAVIOUR
  • BASIC COUNSELING SKILLS 1
  • INTERNATIONAL POLITICAL ECONOMY
TOTAL: 13 chr!
(kelas arab aku ponteng! mwahaha...Jaenuur pon tak nak pegi, aku pon malas nak pegi)

bawak beg..cam nak p sekolah...hehehe

Comments

Unknown said…
oh budak sexy back..gugugaga...
Fay said…
kite kan budak sekolah lagi. wakakaka~

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...