Neomu Neomu Haengbokkae!!

Salam to all...

"LOVE won't make you CRY or asked WHY"-JYJ (EMPTY)

SURATAN ATAU KEBETULAN
permulaan sesuatu peristiwa dalam hidup kita adalah disebabkan oleh KEBETULAN. Namun kita harus tahu KEBETULAN yang terjadi adalah iradat ALLAH yang telah terSURAT buat kita. Baiklah... segalanya bermula apabila aku tergerak hati untuk mengajak Cik Syafa berjalan-jalan. Tapi seperti biasa, arah tuju memang tak ada, KEBETULAN, cik Syida pun sedang menganggur kami pun decided untuk TERJAH rumah dia dan cik Sufi kekeke... (ye lah...jalan2 bulan puasa xyah jamu air...ahaks). Rumah Sufi tempat kami berdiskusi, imbas kenangan-kenangan lalu. Zaman darjah enam, Tingkatan 1-3.(Gelak pecah perut okayh) kekeke...pahala puasa jadi kurang sikit sebab banyak gelak...tapi kami kutip pahala lain...pahala menyambung silaturahim. Bukankah itu dituntut Islam. :)

SAYA PERCAYA BOLEH! MEREKA JUGA!
Ini pertama kali REUNION dibuat dengan perancangan yang agak lama iaitu SEMINGGU. Siap ada group kat FB, jangan taktau...kekeke... kalau sebelum ni sehari sebelum ----> Ad-Hoc REUNION. (Alhamdulillah setiap reunion aku dapat join) Cuak-ness tak yah cita laa... berapa hari aku tak leh tidur, takut tak jadi... Doa adalah senjata mukmin kan... I keep pray and pray. Tapi untuk sedapkan hati, aku selalu ingat janji Allah ni..

"wamakaru wamakarallah wallahu khairul makirin" 
(We plan, Allah plans and THE BEST PLANNER is Allah)

ALHAMDULILLAH!!
Tanggal 15 OGOS 2011 kami bertemu jugak! :D
HOTMAS menjadi saksi kekeke...Yang bestnya... Ada jugak group lain yang buat IFTAR JAMA'IE kat situ. Tapi suara-suara anak dara convent yang riuh walau 10 orang kekeke...

 from left: SYIDA,DILA,SUFIE,ALYA,AFLAH,FARAH,HANA,SYAFA &ILI

WE FEEL BLESSED! ngee

Akauntan ngah bedak duit... :p
PICTURE PERFECT!
THOUSAND APOLOGIES
  • to MEMBER of HARMONIKA---> Maaf sangat2 aku tak dapat nak cari port yang best untuk kita lepak. Dah macam anak ayam kita kesana-kemari tanpa arah tuju. NOTED! next reunion, i'll search the BEST place utk kita lepak-ing okay.
  • to EX-CFB yang lain. NO HURT FEELING ye. REUNION ni sekadar percubaan pertama. buka tak mahu invite. Kalau korang terbaca post ni, sila PM aku, insyaAllah kita buat lebih Grand. Lagi ramai lagi meriah. MUNGKIN BOLEH BOOKING DEWAN SEKOLAH. WHO KNOWS... 
  • to SYAHIRA AYUNI ---> aku mintak maaf banyak-banyak. Aku ingat this week hang tak free, so ak ubah from 16th-15th Aug. I'll make sure u are included next time. 







Comments

Iji said…
Suka ja tengok korang reunion heeee. :)

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...