Sabar itu Indah... percayalah..

salam to all...
time aku menaip post ni, esok aku nak exam... heheh... tp mood tak dop! waa... mana mood? okayh... before that let me tell you about what happen.
after balik dari MCLEAD... dalam dua hari, telefon gue SONY W910i tuh da arwah!! waa... tak bley tekan apa pun... naseb baik ade telefon bekap... mujur aku bawak jugak belekberi aku...hehehe...nokia 3315.. nak dekat 2minggu jugak pakai tepon canggih tu... punyala canggih sampai tak taw nak SILENT kat mana...hahah.kena gelak la bila tetiba jerit "weyh! belekberi aku bunyi ar!" semua pandang, last2 NOKIA3315... mau tak pecah perut member aku...kadang2 kekurangan kita bley tutup dengan lawak... jadi kalo ader orang nak pandang rendah aku pakai henpon 3315 zaman 3G ni... lantak korang la.... janji buleh call & msg... semalam, aku, Kak Weda & Kak Ros berjalan2 di SOGO... Abah bagi RM400 suh cari fon.. mula2 Abah kasi RM600... tapi aku plak tershopping RM200... padan muka... sapa suruh.. survey punya survey, aku akhirnya pilih NOKIA5130expressmusic... kaler silver..thanks lah kakak2ku...harga? dalam RM330... murah kan? balanced RM70 tuh, aku shopping! jumpa plak baju EVISU ciplak kat DANAU KOTA semalam, amek 1 utk Faris...ish... yang YUNHO pakai tuh takda size! kalo tak, aku da rembat kat aku da...size M jer tinggal...size L muat2 ngan aku... hmm....da kurus ke? ececeh... Yunho kurus, aku pon makin kurus ke? kimia2 (tolong jgn layan penyakit gedikku ini)... 2 hari aku asyik berjalan...memang heaven bila terlepas dari kesibukkan campus! waa... pas ni banyak menda menanti aku...
  • MEETINGS
  • PROGRAM TAUTAN KASIH
  • NASI MINYAK KOREA
  • MID TERM EXAMS
  • ASSIGNMENTS
  • TRIP TO KOREA + SURAT2 SEPONSER
takut sangat bila terlalu sibuk dengan DUNIA, aku lupakan BEKALku bertemuMU YA RABBI... 
ROBBI YASSIR WA LA TU ASSIR YA KAREEM...

Selamat memasuki fasa kedua RAMADAHAN! semoga LAILATULQADAR dapat kita rasai rahmatnya...ameen...


Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...