TAK PERLU KATA APA2 ^_________^v

Salam to All...

::RAMADHAN KAREEM::
Salam Ramadhan buat semua...
"ku mengharapkan RAMADHAN kali ini penuh makna...agar dapat ku lalui dengan sempurna~"
hahaha...bila nak masuk ramadhan je, mulalah iklan femes itu keluar...apa lagi! ABANG USOP TAYOP laa..kurma2 fadang fasir lah.



SYUKUR in advance kepada Allah sebab beri kesempatan untuk aku jumpa RAMADHAN yang MULIA ni... dimana terdapat KEBERKATAN, KEAMPUNAN & KERAHMATAN ini. Jadi, aku berazam nak GRAB all PAHALA yang Allah sediakan... insyaAllah, andai nyawa dikandung badan.

baiklah... sebelum tu, marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarhamah Dr. Lo' Lo' Ghazali yang telah meninggalkan kita berberapa minggu lepas. 'Mutiara' & juga serikandi perjuangan Islam di Malaysia. Teringat aku bila Allahyarham komen di status FB "TIADA ISTILAH BOSAN DALAM ISLAM, MENGAJI & BERZIKIR, NESCAYA TENANG" kyaa... kesannya amat mendalam...bila aku nak sebut 'BOSAN' pasti terlintas kata2 itu... Semoga Allah melimpahkan rahmat kepada roh beliau. ameen.

PENGISIAN dalam jiwa jugak perlu. sebab manusia ni memang cepat lalai. Contoh terbaik adalah saya! hahaha... mujurlah bila lalai ada hamba Allah akan tegur. Alhamdulillah Allah sayang aku lagi... thank you ALLAH!

KOREA waktu RAMADHAN
hmm... itu mungkin susah sikit, tak apa, prinsipku selagi tak terlepas batas shariah... i will continue with it. YUNHO crazy mybe have to be reduced for a month! kekeke... boleh ke? InsyaAllah...

jom2 semua! kita rebut segala pahala di bulan PESTA IBADAH ini!

행복한 라마단 되세요!!!

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...