010111

Salam To All!

Bila sebut Tahun Baru mesti Azam Baru!

kya... tak ingatlah azam lama, tapi ayat cliche
"Mahu lebih baik dari hari ni"

semua orang nak yang terbaik, namun kadang-kadang usaha kita belum tentu cukup untuk dapat yang terbaik.

010111!!
I'm 23rd this year! Graduate (InsyaAllah) this year! bakal bergelar GRADUAN, bila dah jadi GRADUAN perlu cari PEKERJAAN yang berbaloi untuk title GRADUAN sebab nak bayar balik yuran PTPTN, nak balas bayar sikit hutang BUDI yang akan kubawa MATI dari FAMILI.
Bakal melangkah ke alam lebih mencabar! Sekaligus masuk dalam society yang sebenar.

AZAM yang belum tercapai ku bawa ke TAHUN 2011
  1. KOREA! Sangat terkilan bila segala yang diusahakan gagal memenuhi piawaian untuk ke negara JUNG YUN HO! We have to change our venue to HONG KONG. SEDIH!, namun as a leader, takleh tunjuk kita lemah! FIGHTING WANA! kalau tak dapat pergi GROUP, kita pergi sendiri. TAKKAN LARI KOREA DI KEJAR... lagi pun KOREA sekarang ada krisis.
  2. MEETING GENG OTTOKE! seriously nak jumpa korang, wat masa ni sorang je Wana dapat jumpa.  HURUL AINI...dan berusaha untuk bertemu FAY NANA, tapi tak sempat-sempat. Tahun ini mesti jumpa!
  3. ANGER MANAGEMENT! ini perlu! Orang yang baran akan dipinggirkan... aku tahu, tapi bila baran aku datang, semua tu dah tak penting. bila MARAH, aku akan lupa semuanya.
AZAM BARU:
  1. LEARN TO SAY NO! aku bukan baik sangat, tapi aku selalu tak sampai hati nak cakap TIDAK! NO! NEHI! SHIRO! LA'! Sebab automatically aku akan fikir "kalau benda yang sama terjadi pada aku, dan tak ada orang yang akan tolong" biarpun ABAH selalu pesan, "Kalau buat baik, jangan ingat kebaikan yang kita buat. Kalau terbuat jahat, sila ingat selagi tak nyanyuk". Thanks Abah.
  2. FINANCIAL MANAGEMENT! ini aku sangat lemah, kalau ada SEJUTA pun aku boleh habiskan... membeli barang-barang yang tak ada faedah!
  3. KONSERT? heheh... kalau ada duet lebih, nak jugak join concert K-POP! JYJ, TVXQ ke... tp bila eh?
 Happy 7th Anniversary TVXQ...
oppa...Its hurt when I found out that you suffered from depression…please take care!

QUOTE:
"MANUSIA MERANCANG, ALLAH MERANCANG... MUNGKIN PERANCANGAN ALLAH LEBIH BAIK DARI APA YANG MANUSIA RANCANGKAN... "


Ayat-ayat penawar hati ini andai GAGAL mencapai apa yang diingini...Sentiasa POSITIVE pada ALLAH!

Comments

Fay said…
wana...don't worry kita pastikan ia menjadi kenyataan. hehehe. nak jumpa jugak. :D
UknoWana said…
kalau buleh kluar pg2 bley jln lama2 heheh
Unknown said…
hepi new year ...

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...