FINALE xm

Salam to all,
Lama gak xupd8 blog nih, ha3…. Sibuk ngn final XM. Akhirnya! Jumaat ni adalah pengakhiran azab aku, huh… pening + demam + selsema kot aku time xm ni, cz xckp tido, tp xper da nk abes da pon and I’m ready nk blah blik kampong! SP tunggu aku blik xlama lagi… rindu xyah citer la kt family, baby farid & peminat cilik aku yg akan panggil aku dari jauh pastu lari cz malu nk jmpa kak yong depa… ha3 kelakar toi anak2 jiran yg bru nk mmbesar. Apa2 diowang la adek2 aku cz ketunggalan aku…
Perkara pertama aku nk bwat bla dpt blik ni. Aku nk mkn sedap2 cz kt UIA ni makanan limited…xda choices… ari nasi+ayam+ulam = borink beb!
Benda kedua, aku nk bwk adek2 sepupu aku tengok movie tp syaratnya diowg blanja, ha3 jgn xtaw aku ni kakak sepupu yg sgt di sayangi muahahahahahah…… nk tgk citer pa ek?
Td tgk JANGAN TEGUR… cam hampeh, terbawak2 bla g toilet, rasa cam… uish.. xnk mengarut!

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...