Gazumi Appa!! T-T

salam to all...
can i say... dear blog...
huhuhu...syahdunya nak menulis...saat2 semua rumet dah berada di LALALAND... mata aku pulak makin fresh..tercelik luas takleh tidor! kebetulan internet pulak mantop!

UPCOMING PROGRAM POSTPONE!
mungkin ini bukan officially announce lagi, tapi aku dah boleh rasa program ni takkan jadi this november...
perasaan? sangatlah kecewa...coz ni lah sesuatu yang aku angan2kan dan aku berusaha untuk program ni..
dalam kepala tak ada lain dah selain...

"macam mana nak inform travel agent nak postpone program...(coz dah byk kali tangguh)
"macam mana nak bgtaw PIC kat KOREA?" (asyik tukar tentative)
"macam mana nak bagtaw advisor" (selalu ubah fikiran)
"apa nak buat dengan passport kalo tak dapat pergi due to my status of graduation!"
(next sem aku da grad!)
macam mana? macam mana?

"Manusia merancang, Allah merancang... namun mungkin perancangan Allah lebih  baik..."

kata-kata ini mungkin boleh menyedapkan hati aku... mungkin kalau pegi this winter ada benda buruk yang akan jadi...Nauzubillah...


...  harap2 ada jalan penyelesaian...

p/s Yunho-ah! wait for me

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...