bila terlalu banyak angan2 + cita2 ku...

salam to all...
anneyonghaseyeo!

pernah tak berangan2? xsalah kan kalo nak berangan2 tp perlu la ad stand yg betol.. kdg2 aku takot nak ada angan2 & cita2, takot tak kesampaian... nanti aku yang sedih...then i juz 'GO WITH THE FLOW"

"FAILED to PLAN = PLAN to FAIL' pernah dgr word of wisdom ni??

makin aku dewasa, makin aku rasa berat aku nk melangkah masuk dalam masyarakat.. ye la, byk menda yg aku perlu taw, do's & don'ts...

am i be able to faced the challenge?
is there anyone willing gives their trust on me?
will my parents bless for any decision i'll make?
will my friends willing to be friend with me if i'm no longer as they know??

sakit gak kapla pikir suma menda ni... kdg2 aku rasa cam nk amek CUTI dari berfikir utk seminggu... hahaha3 confirm2 xdpt... da lumrah manusia waras = to think & ponder..

#its time to wake up and realize my dream!
WANA hwaiting! gambatte kudasai!

Comments

Popular posts from this blog

Black Korean Drama

ASTRO oh ASTRO

Ladies Night pulak...