Salam to All.... kekeke... soalan yang memang xbley blah dariku.... siapa dia ni? awat tanya macam tuh? apa ideology yang dia bawak? ngueh3... xyah la serious sangat... cuma aku curious... kenapa bila toleh kiri, toleh kanan, dongak atas, tunduk bawah...ade je muka mamat neh...( ke sebab muka sama ngan junior aku? ) kekekeke.... hmm... smlm kat status fesbuk pon aku tanya soalan nih.. tadi Shee pon tanya jugak... jadi aku pon lebih tertanya2 ( walaupun aku patot congak soklan utk Government Finance esok) baiklah... aku taw mamat ni pon cz Rucci salu sebut dalam chat & nama dia senang ingat dari 2 orang dalam SS501 tu ( Hyun joong & baby pon cz nama lebih kurang je ), sampai sekarang pon aku xleh hafal nama2 tuh, (kalo ade nama pentas cam Hero, U-know ke senang la nak ingat) eh..dia ke yang sibuk time Hwang Bo prepare food kat Jepun time WGM tuh? ke yang sorang lagi? erk..dok ingat..lemah ingatan betul aku kebelakangan ni... kena amek kismis ni ( ada kena ke dgn post ni ?)...
salam to all... wanna share something arini... wakakakauh! i went to KOREA! hahaha... KOREA PLAZA jer... xtaw nak share apa except... these... nak jugek interfere kat BOF nih... haha #sapa taw nama2 makanan kt atas tuh?? men captured jer...hahaha
Salam to All... mungkin beberapa hari ni wana xkan on9 sgt cz nak tumpu kat FINAL EXAM! waa... i'm gonna miss all of you guys! pray for me! tapi Wana bukan ulat buku... mesti bukak punyo lah... kekeke.... wah! xsabo nak balik kampung halaman ku!
Comments